środa, 20 kwietnia 2016

Rapu Rycerz

Jeżeli tylko mam plan to szybko wdrażam go w życie. 
Jeżeli tylko mam plan? Już teraz mi nie wierzycie? 
Nie chcecie nie musicie. Ja jestem jednym z rycerzy,
którzy trzymają się zasad i nie chcą ich sprzeniewierzyć.
Horyzonty poszerzać z natury każdy chce, raczej każdy powinien,
ale nie każdy wie, że trzeba to robić z głową wypełnioną wartościami
takimi jak lojalność w obec bliskich - oni zawsze z nami.
Z dobrymi kolegami czasem wódka, piwo, whisky. 
Na trzeźwo ciężko byłoby uporać się ze wszystkim. 
Lecz jeśli chcę uniknąć kaca to odpalam skręta. 
I nie to nie jest hashtag palikot na prezydenta. 
Bo jestem patriotą, nie legalu a wolności pragnę. 
Decyzje me kreuje moralność nie przepisy prawne. 
Swych czynów dokonuję jawnie, dumny z tego jaki jestem. 
Z pozdrowieniami dla Kaliszan, bo wychowałem się w tym mieście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz